2009. január 5., hétfő

Játék

Erika és Mónika hívott játszani még az óévben, de csak most jöttem rá, még nem is írtam meg a válaszaimat, csak fejben! Következzen akkor 7 dolog rólam, amit lehet, hogy már tudtok, de lehet, hogy még nem.

1) Imádom a lányaimat (és nagyon vágyom még egy gyerekre, akár fiúra, akár még egy lányra).

2) Orvosként végeztem, de megmondom őszintén, nem sok perspektívát látok a szakmámban és nem is gyerekbarát egy meló.

3) Bűnös szenvedélyem a Helyszínelők (és társ-sorozatai), van olyan rész, amit már vagy négyszer láttam. És nem csak azért, mert Nick Stokesnak és Danny Messernek jó teste van, de az sem elhanyagolható :-P

4) Évekkel ezelőtt hosszú ideig vega voltam. Most sem eszem túl sok húst, egyszerűen nem kívánom. A tésztáról, a kenyérről viszont nem tudok lemondani.

5) Bármikor előnyben részesítem a hegyeket a tengerrel szemben. (Szívesen költöznék Európa északi-északnyugati felébe, ha választanom kellene.) Vessetek meg érte, de az esőt sem bánnám!

6) Ebben az online világban még mindig rajongok a papíralapú levelekért és képeslapokért, sőt levelezőtársaim is vannak.

7) Tulajdonképpen hiszek az asztrológiában. Na nem a Blikk szintű napi horoszkópokban, hanem a csillagjegyek jellemzésében (aszcendenssel együtt). Hiszek a homeopátiában, mert már sokszor segített. Nem vagyok babonás! (Bár az egyetemen volt kabalám, amit vizsga alatt a zsebemben kellett tartani... nem is volt uv-m :)

Most kellene 7 embert játékra hívnom, de ahogy nézem, mindenki, akit hívnék, játszik már vagy meghívták már. Így nézzétek el nekem, hogy nem adom tovább a stafétát senkinek!

Nincsenek megjegyzések: