2009. március 5., csütörtök

Könyves megfelElek

Vica jelölt meg még nagyon régen, most végre megfelelek én is...

Jöjjenek a 2008-ban olvasott könyveim, illetve egy válogatás.

1) Bartos Erika: Bogyó és Babóca, illetve Anna, Peti és Gergő sorozat, továbbá Thomas a gőzmozdony. Némelyiket már kívülről fújjuk, de a gyerekeim mégis mindig ezeket követelik.

2) Khaled Hosseini: Ezeregy tündöklő nap (A szülinapomra kaptam és annyira lenyűgözött a világ, amelyben játszódik, hogy mennyire nem tudok erről semmit, hogy Hosseini más könyveit is el szeretném olvasni.)

3) Harlan Coben: Dermesztő csend (Karácsonyi ajándék volt, de annyira izgalmas volt, hogy nem tudtam letenni és még 2008-ban kiolvastam.)

4) Jane Austen: Büszkeség és balítélet (Szerintem ez a legeslegkedvencebb könyvem.)

5) Linda Fairstein: Végveszélyben (Egy szuper izgalmas krimi.)

Vicához hasonlóan én is hajlamos vagyok újból és újból elővenni a régebben olvasott kedvenceket, a különbség az, hogy én örülök, ha a munka után már nem kell angol szöveget látnom, ezért magyarul olvasok.

Nincsenek megjegyzések: