2008. július 31., csütörtök

Díjak


Pár nap alatt két díjjal is "kitüntettek" a gyöngyitiszes társaim. Teljesen meghatódtam, mivel én még csak pár hónapja gyöngyözök és sehol sem vagyok a Ti munkátokhoz képest. Nagyon köszönöm!!!!

Először is,


Ezt a díjat Vicától kaptam, ez volt az első ilyenem, nagyon köszönöm! Vica a mesterem, tőle tanulom, amit tanulok, igazi önzetlen mester, akihez mindig fordulhatok a csip-csup problémáimmal is. Köszi!

És mivel tovább kell adnom, íme az én jelöltjeim, igyekeztem olyanokat választani, akik még nem kapták meg ezt a díjat.

Tiszi , aki mindig elvarázsol munkáival és a humorával. Örülök, hogy személyesen is találkoztunk!

Hermi , akinek a színösszeállításai mindig nagyon ütősek és akihez szívesen járok vissza nyálcsorgatni és ötleteket lopni.




Ezzel pedig Tiszi lepett meg, nagyon köszönöm neked!

A szabályokról:
  1. A díj képét ki kell tennem a blogomban.
  2. Ideírom a linkjét a személynek, akitől kaptam.
  3. Jelölök 7 további blogot.
  4. Idelinkelem a jelöltjeimet.
  5. Üzenetet hagyok a jelöltjeim blogjában.
Az én jelöltjeim azok, akikhez visszajárok ihletért:

Zazie
Mili
VeZsuzsi
Almona
Brigi
Bizsuterie
és hogy ne csak gyöngyösök legyenek, álljon itt Anyamanya/Csokimacs , akinek nem csak a humora fergeteges, hanem 3 gyerek mellett nagyon finomakat is főz.

9 megjegyzés:

Tiszi írta...

Köszönöm Kinga! :) Híhetetlen ez a díjeső!!! :D Remélem megfelelek neki! :)

Brigi írta...

Köszönöm szépen Kinga! Elismerésből sohasem lehet túl sok :-))))

almona írta...

Kinga, nagyon szépen köszönöm! Fantasztikusan jólesik! Már jól indul a napom!:)

vezsuzsi írta...

Kinga nagyon köszönöm:-)))

VOKinga írta...

Aranyos vagy, és nagyon megleptél! Köszönöm! :)

Névtelen írta...

Köszi szépen! Hazajöttem a nyaralásból és egyből díjesőt kaptam, nem is gondoltam volna:)))

biZSUterie írta...

Kinga! Nagyon szépen köszönöm, hogy rám (is) gondoltál. A többeiknek is gratula!

Erika írta...

Gratulálok a díjakhoz!

zazie írta...

Köszönöm én is!!!!!!!