2008. szeptember 2., kedd

Pay It Forward - PIF

Hajninál kerültem bele az első háromba, így én is meghirdetem a játékot :)

Játékszabályok:
  1. N'importe QUI possédant un BLOG peut PARTICIPER.
  2. Les TROIS PREMIERES PERSONNES à laisser un COMMENTAIRE sous ce post recevront UN CADEAU FAIT-MAIN PAR MOI!
  3. Je vous enverrai votre cadeau dans les 365 PROCHAINS JOURS.
  4. En échange, vous DEVEZ "payer à l'avance" (pay it forward) en faisant la MEME PROMESSE SUR VOTRE BLOG, (donc je n'envoie pas le cadeau tant que vous n'aurez pas posté sur votre blog à propos du "PIF" ! )

ALORS LAISSEZ UN COMMENTAIRE!!!!

  1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
  2. Az első három ember, aki kommentet hagy, kézzel készített ajándékot fog kapni tőlem.
  3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
  4. Cserébe "előre fizetni kell" azáltal, hogy ezt megígéritek a saját blogotokban (nem küldöm el az ajándékot annak, aki ezt nem teszi meg.)Az első három személy, aki megjegyzést hagy erre a bejegyzésre, ajándékot kap a következő évben az én részemről.
Jelentkezzetek bátran! Nem harapok :)

4 megjegyzés:

Gini írta...

Másodikszor veszek részt a PIFen, szeretnék jelentkezni Nálad :)

Erika írta...

Szia, én is szeretnék! :-)

Kinga írta...

Köszönöm, hogy jelentkeztetek, igyekszem majd valami szépet készíteni Nektek!

Muryzsani írta...

Szia Kinga!
Szeretnék jelentkezni Nálad! :-)))